tirsdag den 19. oktober 2010

Dagens FARLIGSTE shoppingtip!

Pakkepostdamen var i dag min bedste ven, for hun kom da lige forbi med denne pakke:

Uh så mange laberheder samlet i én kasse!!!!

Det bedste af det hele var at ALT var på tilbud - og jeg taler ikke bare om små, ligegyldige rabatter... men ÆGTE TILBUD!

Se meget mere på Nordhjem's webshop, men vær opmærksom på at det er FARLIGT at gå derind! 
 
Bestiller man for under 300 kr er der et gebyr på 29 kr ( noget jeg desværre først fandt ud af for sent. Kunne snildt have fundet flere sager).

Der er blandt andet disse ting:


viskestykker nedsat til 12 kr


grydelapper til 15 kr

trådkurvehylder til 29 kr

9 kommentarer:

Line sagde ...

Endnu et farligt sted, advarsel hvis du ikke kender det er http://www.missjuniversum.se/se/ (Og så er der tilmed fri fragt indtil den 25.) I say no more..

Camille sagde ...

- også til Danmark?

Kender godt butikken, men har kun besøgt den fysiske butik i Malmö.

Line sagde ...

Også til DK. Skrev og spurgte da jeg fik nyhedsbrevet. Så jeg har købt et styk flamingo og et lager af mandekort

Unknown sagde ...

Den butik ER farlig, vil give dig ganske ret!

Marie sagde ...

Hej Camille,

Har lige læst din fine blog igennem fra start til slut, og bliver lige nødt til at spørge dig: i hvilken slikbiks fandt du vanilla coke og ved du om de stadig har det? Bor nemlig selv på Nørrebro og er hooked på cherry og vanilla coke :-)

Bedste hilsner
Marie

Camille sagde ...

Hej Marie,

benhårdt! :)

Det er slikbutikken der ligger på hjørnet af Thorsgade/Nørrebrogade.

Sidst jeg var der var de lidt gemt i kølemontren, men de VAR der stadig!

Marie sagde ...

Uh, lige i nabolaget, så er man jo nødt til at kigge forbi ;-)

Marianne sagde ...

hold da op for lækre sager :)
ved ikke om jeg tør gå forbi hjemmesiden :D
kh

irene sagde ...

ser mega lækkert ud og køkkenet er skide flot!! jeg har købt cherry cokes i super best på enghavevej....også i light, der var også 7up med cherry!!!